۵ بهمن ۱۳۹۱، ۱۶:۳۶

مک کین:

پرسش های زیادی در مورد حادثه بنغازی بی پاسخ مانده است

پرسش های زیادی در مورد حادثه بنغازی بی پاسخ مانده است

سناتور جمهوریخواه گفت با وجود برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با کلینتون، همچنان پرسش هایی در مورد کشته شدن دیپلمات های آمریکایی در بنغازی باقی مانده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فاکس نیوز، "جان مک کین" عضو کمیته روابط خارجی سنای آمریکا گفت از پاسخ های وزیر خارجه آمریکا در مورد حادثه حمله به کنسولگری این کشور در لیبی متقاعد نشده است.

وی در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز تاکید کرد با گذشت چند ماه از این حادثه تراژیک همچنان پرسش های زیادی بی پاسخ مانده است.
 
مک کین از جمله به اظهارات "سوزان رایس" نماینده آمریکا در سازمان ملل در خصوص این حادثه اشاره کرد و این سوال را مطرح کرد که چرا نجات یافتگان از این حمله که به آلمان منتقل شدند، فردای این حادثه مورد سوال قرار نگرفتند.
 
این سناتور جمهوریخواه از ایالت آریزونا همچنین پرسید چرا رئیس جمهوری آمریکا به فاصله دو هفته پس از حادثه بنغازی همچنان در مورد این که این یک حمله تروریستی بوده یا نه ابراز تردید کرده است؟
 
مک کین در عین حال اذعان کرد که کلینتون در نشست شب گذشته خود با کمیته روابط خارجی سنا به بخشی از پرسش های مطرح در این خصوص پاسخ قانع کننده داده است.
 
گفتنی است وزیر خارجه آمریکا شب گذشته در پاسخ به سوالات سناتورها مسئولیت کشته شدن 4 دیپلمات این کشور در حمله 11 سپتامبر سال گذشته به کنسولگری آمریکا در بنغازی را به عهده گرفت.
کد خبر 1799464

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha